Blue Sunday

Monday, 29 February 2016 25 comments



Tytuł może nieadekwatny do dzisiejszego (dodatkowego w roku dnia).
Post miał się ukazać wczoraj, niestety wieczorem byłam tak zmordowana po podróży że wyczynem było odnalezienie szczoteczki do zębów w walizce i wskoczenie pod prysznic;)
Ostatnio moja aktywność w sieci ogranicza się do insta, nad czym zresztą bardzo ubolewam...na szczęście zanosi się na to że w przyszłym tygodniu będę mogła tu wrócić na dobre:)

Co do zestawu...zbyt koszulowa nie jestem ale gdy zobaczyłam tą cudowną bluzeczkę nie mogłam się powstrzymać i przygarnęłam. Wiem już że był to jeden z najlepszych ciuchowych zakupów ostatnich miesięcy i sądzę że nieraz ją jeszcze pokażę na blogu.

Miłego tygodnia Robaczki!!! Niech moc będzie z Wami i oby do weekendu :****















Foto  MICHU

koszula/shirt Zara
jeans Bershka
torba/bag Bershka
naszyjnik/necklace New Look
szpilki/heels  Primark

25 comments:

  1. Łoooooo, super! stylizacja jak dla mnie bomba, bardzo w moim stylu! :)

    ReplyDelete
  2. Jeeeej kochana, gdzieś Ty znowu byłaś, że po podróży ?? i gdzie jesteś teraz, że tak śmiało możesz hassać sobie w sandałkach i letniej bluzeczce ?? aaaaa
    u mnie do tej pory byla istna wiosna, już nawet powoli zaczynalam chować zimowe ciuchy na dno szafy, a tu dzisiaj spadł śnieg :/ szok !

    dlatego tak bardzo zazdroszczę Ci tego zestawu ! jest już taki letni, a ta bluzka jest przeurocza- piękny ma kolor <3

    super wyglądasz- tak radośnie :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj bidulku no śniegu to ja wcale nie zazdroszczę i tego zimna okropnego. Już odwykłam od niskich temperatur bo kursuję między wyspami. Obecnie cupnęłam na troszkę na Cyprze, ale zdjęcia są z Fuerteventury tam też przyjemnie i cieplutko. Dzięki za odwiedziny. Będę trzymać kciuki żeby sobie zima poszła przesyłam Tobie słonko, tysiąc promyczków <3 <3

      Delete
    2. Na Cyprze ???? nie denerwuj mnie - ależ nam zagrałaś na gulu- tyle słońca, my tu chodizmy wszyscy opatuleni jak bałwany, w dziesięciu warstwach ciuchów, czapkach i wielkich szalach, w śniegu po kolana, a Ty taka już letnia- radosna ajćććć zazdrość !
      kiedy u nas nastaną te piękne czasy :(

      Ooo tak te promyczki bardzo się przydadzą, od razu czlowiek inaczej funkcjonuje :) hehe

      :*

      Delete
  3. Każdy element tego zestawu począwszy od bluzeczki na skończywszy na okularach jest na szóstkę. Pięknie :-)

    ReplyDelete
  4. O jejciu!!! Ja sobie taka bluzeczke uszyje!!! Genialna jest!!!

    ReplyDelete
  5. świetny zestaw,koszula cudna,o butach nie wspomnę...całośc rewelacja.pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  6. Oj kochana świetnie wyglądasz jak zawsze. Bluzka cudna.

    ReplyDelete
  7. Hi dear!
    I follow you on Lookbook since time ago, and now you have on GFC too
    You look perfect, so stylish and beautiful and I love all your looks!
    Kisses

    ALISA GROMOVA

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG! Thank You so much !! It's very important for me! <3 <3 <3

      Delete
  8. Tę koszulę, to ktoś wymyślił i uszył specjalnie dla Ciebie!!!!
    Prześlicznie Ci w niej!!! I ten błękit... Jak dla Rusałko-Syrenki;)))
    Cała reszta wymiata i już:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:):*** A wiesz że tak może być, świetnie się w niej czuję:)

      Delete
  9. Kolor koszuli to zdecydowanie Twój kolor - fantastycznie wyglądasz! Okulary też super i ogólnie cały zestaw świetny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz ile czasu zajęło mi wyszperanie tych okularów;))) To była prawdziwa walka! Dzięki za miłe słowa, bardzo mnie cieszą:)

      Delete
  10. Rewelacyjnie wyglądasz, piękna bluzeczka <3

    ReplyDelete
  11. Cudnie wyglądasz, piękna bluzka w ślicznym kolorze i obłędne botki. Wszystko na 5+...
    Czekam na Twój powrót ale rozumie, że są rzeczy ważniejsze niż blogowanie...
    Serdecznie pozdrawiam piękną Rusałkę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo:) Też się nie mogę doczekać aż wrócę na dobre i szczerze powiedziawszy cieszę się że o mnie pamiętacie. Ostatnie miesiące były naprawdę ciężkie pod wieloma względami, masę zmian, kolejna przeprowadzka, stresu co nie miara no i nie mam jeszcze w domu internetu tylko łapię gdzieś po kątach...ale mam naprawdę takie marzenie żeby wszystko wróciło na stare tory. Pozdrawiam Pani Basiu uściski :**

      Delete
  12. Tu pisalam jak tęskniłam i jak sie ciesze z tego ze wróciłaś ! Noe wiem gdzie ten komentarz !

    ReplyDelete
  13. Ta koszula jest fenomenalna, jeśli kiedyś napatoczę się na podobną za dobre pieniądze (bo to ostatnio w moim studenckim życiu bardzo ważna kwestia :D), to normalnie ją z Cb zgapię! :P

    ReplyDelete
  14. Całość prezentuje się bardzo fajnie, bluzeczka jest boska :)

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.