Hi!

Monday, 1 February 2016 14 comments


New place, new blog and old me;)

Hej:)
Tak bardzo tęskniłam za blogowaniem że postanowiłam zająć nowy kawałeczek w sieci...
Jeśli któraś z Was śledziła już wcześniej moje poczynania i postanowiła i tu mnie odwiedzić, niech wie że się bardzo z tego powodu cieszę:)
Jeśli wpadłyście tu jako "nowe", proszę rozgośćcie się!
Zaczynam nową przygodę!










Foto  MICHU

futerko/faux fur @
torba/bag Zara
spodnie/jeans Mango
botki/boots payma
bluza/blouse Pull&Bear



14 comments:

  1. Świetny futrzak i bardzo się cieszę że znowu jesteś :-) :-) :-) pozdrawiam.
    http://krynka.pyn.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:* Też bardzo bardzo się cieszę! :)

      Delete
  2. Ogromnie się cieszę, że wróciłaś. Znowu będzie inspirująco i kolorowo. Zresztą już dzisiaj tak jest. Piękne futro!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Strasznie sie ciesze, ze jestes znowu w sieci!!!¨Bez Ciebie bylo tu tak pusto, mniej kolorowo i mniej inspirujaco!
    I fajnie, ze wrcasz "stara" Ty, znaczy piekna, syrenkowa, oryginalna... Swietny futrzak i torebka! Wygladasz bosko;) Buziaki. A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu dziękuję!!:* Bardzo się cieszę z tego powrotu bo mi też było smutno bez bloga i bez Was! Tylko potrzebowałam troszkę czasu...;)

      Delete
  5. Nareszcie mogłam wejść na kompa i zostawić komcia!!!!:)))
    Moja Rusałka wróciła!! Od razu świat stał się piękniejszy:)))
    Super futerko!!!I nie tylko:D
    Baaardzo się cieszę, że się wszystko udało!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak, jak to miło, że Rusałka wróciła...cudne futro...buziaki...

      Delete
  6. Cudowny futrzak!! Mega set!
    Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  7. Asiu, ciesze sie, ze wrocilas!!! Czesto o Tobie myslalam przez ostatni miesiac!!! Dobrze, ze wszystko jest w porzadku!!!

    Pieknie wygladasz kolorowa syrenko :)!!!

    ReplyDelete
  8. Ta czerwona sukienka świetnie prezentuje się na tym białym tle. Świetnie, ze znowu jesteś i inspirujesz nas. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  9. Pieknie wygladasz. Cudowne futerko !!!
    Buziaczki :)

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.