red dress

Monday, 8 February 2016 34 comments


Zdjęcia z dzisiejszego posta przeleżały na dysku kilka tygodni...
Właściwie nie byłam pewna czy jeszcze kiedyś je pokażę na blogu, ale ten wpis świadczy tylko o tym że mi się udało;)
Wstawiam zatem fotki pstryknięte zimową porą, otulone jeszcze noworocznym białym puchem.
Zarówno zdjęcia na śniegu w długiej czerwonej kiecce jak i sama długa czerwona kiecka były od zawsze moim wielkim blogowym marzeniem.
Cała akcja miała szansę powodzenia jedynie dzięki mojej i Micha determinacji...Mojej bo to całkiem niezłe wyzwanie stać na śniegu w tak cienkiej i przewiewnej sukience i Micha, który objechał wszystkie sklepy H&M w okolicy by to czerwone cudo dla mnie zdobyć;)














Foto  MICHU

sukienka/dress H&M
kozaki/knee boots H&M 
ramoneska/jacket F&F

34 comments:

  1. Ten Twój Michu, to skarb!!!
    A zdjęcia są zachwycające!!! Byłoby wielką stratą, gdybyś ich nie pokazała!
    Są przepiękne! Rusałka na śniegu i to w czerwieni! Mnie szczęka opadła już za pierwszym razem, gdy je ujrzałam, a teraz ponownie zbieram ja z podłogi!:D
    Zjawiskowo wyglądasz! Bajkowo! Brak słów!!!
    Też mi się zamarzyły takie fotki;)))
    Buziole!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No skarb:) Trafilo mi sie takie szczescie kochane;) Tarus dziekuje Tobie, bardzo sie ciesze ze sie podoba. Wiesz to chyba przez ten kontrast bo kiecka daje po oczach. Buziaki:**

      Delete
    2. Kontrast i Twoje włosy!:)))
      Podoba mi się bardzo! :*

      Delete
  2. Asia, jesteś!!!!! Jak się cieszę, że wróciłaś :) :)
    Sesja cudowna, megaaaa :) Brawo Wy :)
    Nie znikaj już więcej, ok? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jestem jestem;) Tęskniłam i wróciłam, może uda mi się bloga jakoś rozkulać;) Cieszę się że się cieszysz!!! Nie będę obiecuję :)

      Delete
  3. Kontrast czerwieni i bieli wygląda zachwycająco. Wspaniała sesja, warta poświęcenia :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dzięki :* Tak źle znowu nie było dałam radę;)

      Delete
  4. Jeeeeej to serio Ty- powróciłaś jednak ??? :) :) :) super- bardzo się cieszę, już myślałam, że na zawsze usunęłaś bloga, głucha cisza po Tobie została- a tu taka niespodzianka !! :) :)
    Co tam slychać kochana ? gdzieś Ty się podziewała i czemu nowy blog ?? ;) :)

    W pięknym stylu do nas powróciłaś- jak taka królowa śniegu, w mega zmysłowej czerwieni !
    sukie nka jest fantastyczna!!

    Opowiadaj co tam u Ciebie ? :)

    Buziaki :*
    Daria

    A na wskazówki dotyczące pielęgnacji tych wlosów, oczywiście również liczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No na serio serio wróciłam :) A to co u mnie to na bieżąco będzie, teraz nie będę opowiadać za dużo tego i mało ciekawe;)

      Delete
    2. EEe tam, na pewno ciekawe, skoro tyyyyyyle Cię nie było i zdecydowalaś się usunąć bloga aaaaa :O

      odpowiedzialam u siebie pod postem :)

      udanego weekendu :)

      Delete
  5. Chłopak ideał.
    A sesja powalająca kontrakt sukienki z lekkim białym puchem coś niesamowitego.
    Całą sesja ma przepiękny efekt jestem pod dużym wrażeniem. Nigdy nie sadzilam że czerwona długą suekinka może tak pięknie wyglądać zimowa pora.
    Sukienka i połączenie jej z okularami dało niesamowity efekt.
    *Bykocur*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję to niesamowicie miłe:) Co do czerwieni od dawna mi to chodziło po głowie, nie skłamię jak powiem że ze 3 lata...tylko odpowiedniej sukienki nie mogłam znaleźć;)

      Delete
  6. Asiu wygladasz zjawiskowo!!! Zimowa sceneria, czerwona suknia i Twoje piekne dlugie wlosy, daja efekt prawdziwie basniowy!!! Jestem pod wielkim wrazeniem!!!
    P.S. Ech te Miski ;)!!!

    ReplyDelete
  7. Piękna, cudowna jak Elfik w lesie, tak słodko i bajkowo wyglądasz w tej scenerii, a czerwień to magia <3
    Nie mogę się napatrzeć !! Też raz niedawno wyskoczyłam w długiej, letniej sukni, także wiem, jakie było Twoje poświęcenie :)
    Poszukiwałam tego czerwonego cuda u siebie, ale sprzątnęli mi sprzed nocha :P
    Kochany ten Twój Michu !!! Chop marzenie :)

    Pozdrowionka :**

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się podoba :) masz super włosy!

    ReplyDelete
  9. Wow !
    jestem pod ogromnym wrażeniem! rewelacja :)
    będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Estás absolutamente magnífica con ese vestido!!!! Me encanta!!!!
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  11. wow! you look absolutely incredible with this red dress...I'm totally in love!! hihi

    lot of kisses pretty!!

    https://looking4theblacksheep.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zachwycasz! Sukienka jest przepiękna, pomysł na sesję świetny, a Ty jak zawsze wyglądasz doskonale! I te okulary - rewelacja!:)

    ReplyDelete
  13. Przepiękna sesja, cudownie jest Ci w tej czerwieni.
    Po prostu chce się cały czas patrzeć na Ciebie Asiu. pozdrawiam Cieplutko.
    http://krynka.pyn.com

    ReplyDelete
  14. Sukienka pięknie kontrastuje ze śniegiem. Wyglądasz jak z bajki :)

    ReplyDelete
  15. Piękna sukienka Rusałko, cudnie wyglądasz...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  16. Aaa to tu się schowałaś! I to w takim spektakularnym wydaniu. Fajnie, że wróciłaś z blogiem. :) :)

    ReplyDelete
  17. Zakochałam się w sukience i Twoich włosach <3 świetna stylizacja!

    Zapraszam na bloga o paznokciach hybrydowych: arwenails.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zastanawiałam się co to za blog i kto go prowadzi jak napisałaś komentarz, aż tu wchodzę patrzę i widzę, że to Ty :-) Tak sobie kiedyś myślałam gdzie się podziewałaś więc fajnie, że wracasz, bo zawsze lubiłam Twoje stylizacje :-)
    Tym razem też mnie nie zawiodłaś, bo ta czerwona suknia jest genialna i w połączeniu z ramoneską i opaską wygląda świetnie! Do tego zdjęcia nadają dodatkowo fajny charakter. Podziwiam tego Twojego Micha, że tak dzielnie jeździł i szukał dla Ciebie tej kiecki :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Buziaki :-*

    P.S. Może dodaj możliwość dodania Cię do obserwowanych na bloggerze :-)

    ReplyDelete
  19. Sukienka wygląda idealnie, świetny post :)
    Pozdrawiam
    P.S Jestem pełna podziwu, że dałaś radę zrobić zdjęcia w tej sukience w taką pogodę ;))

    ReplyDelete
  20. Śliczna sukienka! Podziwiam,że wytrzymałaś w taką pogodę w tej sukience! Warto było :)

    ReplyDelete
  21. kocham czerwień! jej wyglądasz po prostu znakomicie sztos!
    Sandicious

    ReplyDelete
  22. nie wiem czy bardziej zachwyca mnie sukienka, okulary czy Twoja uroda w tym zestawieniu! ;)

    ReplyDelete
  23. You look incredible, i love your dress!

    Emma at www.collagemepretty.com

    ReplyDelete
  24. Podziwiam odwagę, kolor sukienki i temperaturę na dworze.
    Brawo :)

    Pozdrawiam Zocha

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.