#classic

Tuesday, 8 March 2016 26 comments


Zestaw dość klasyczny jak na mnie;)
Mała dopasowana marynarka/żakiecik, buty na obcasie i biała bluzka...do tej pory kombinacja niemożliwa, aczkolwiek jak widać na załączonych obrazkach wykonalna.
Prawda jest taka, że bywają w życiu sytuacje gdy człowiek (nawet tak pokręcony modowo jak ja) musi się ogarnąć i zacząć przypominać kobietę...choćby tylko w wybiórczych sytuacjach:)
Zatem okraszony złotą obrożą i frędzlami klasyczny zestaw, który może posłużyć podczas wizyty we wszelakich instytucjach;)
Wyjdźcie z szoku to tylko wypadek przy pracy;))

Buziaki i do następnego:****














Foto  MICHU

jeansy/jeans Bershka
marynarka/blazer New Yorker
bluzka/blouse Primark
buty/gladiator heels Primark
torba/bag Bershka



26 comments:

  1. Bardzo fajny zestaw, piękne buty i marynarka ;)

    ReplyDelete
  2. Super wyglądasz , cudny zestaw ;)

    ReplyDelete
  3. piekny wypadek
    nie pozbawiony jednak cech twojego indywidualizmu

    to dobrze
    to sztuka
    to w tobie lubie

    ReplyDelete
  4. Ach, jak ja lubię twój styl :)

    ReplyDelete
  5. Jestem zdeeeecydowanie na tak! Bardzo podoba mi się taki styl, super propozycja , z chęcią zainspiruję się ubierając się na konferencję :)

    ReplyDelete
  6. Świetna klasyka w twoim wydaniu, okulary bajka !!!

    ReplyDelete
  7. Świetne połączenie, bardzo mi się podobają buty:)
    xyzqui.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ale właśnie na tym polega smykałka do ciuchów, że nawet w takim klasycznym wydaniu pozostajemy sobą:))
    A Ty to pokazałaś rewelacyjnie!!! No bosko wyglądasz!!! Taka ogarnięta Rusałka, a do tego doładowana 100% kobiecością!!!
    Przepięknie wyglądasz, a zestaw wymiata!!!:)))

    ReplyDelete
  9. Super, że wróciłaś :) Twoje stylizacje zawsze są przemyślane i świetnie dobrane! I tym razem jest pięknie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  10. Jest elegancko, a przy okazji nie jest nudno, więc nadal w Twoim stylu. Świetna jest ta marynara i buty! :)

    ReplyDelete
  11. Piękna stylizacja pasuje Coi wszystko! Nawet taki elegancki look, klasa :) Zapraszam też do siebie na świeży post pzdr

    ReplyDelete
  12. Nie przestanę się Tobą zachwycać nigdy!

    ReplyDelete
  13. Klasa, nic dodać nic ująć.
    Rewelacyjnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  14. OOo żesz ja właśnie nie mogę wyjść z tego szoku- jestem zaskoczona, oczywiście w pozytywnym tego slowa znaczeniu :D
    szczreze powiedzawszy w takim dosyć eleganckim i klasycznym wydaniu jeszcze nie mialam okazji Cię widzieć- a tu proszę... wszystko huczy i gra ! :D jakoś to jakaś fajna odskocznia, coś innego :D
    nigdy nie widzialam tak ladnie skrojonego, malutkiego i dpasowanego żakieciku :D hihihihi
    i bluzka baardzo mi się podoba, uwielbiam tak wycięte dekolty :)

    super kochana!

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  15. Pieknie jest Asiu!!! Nie jestem w szoku, jestem zachwycona :)!!!!

    ReplyDelete
  16. Wow! Super Ci w takim wydaniu. Ślicznie w żakiecie i białej bluzce.
    Masz ślicznie uczesane włosy, super fryzura...

    ReplyDelete
  17. Faktycznie inaczej ale równie ciekawie. Idealnie dla mnie do mojego biura:-)

    ReplyDelete
  18. W tym eleganckim wydaniu wyglądasz bajecznie.
    Żakiet, piękna koszula, torebka i okulary tworzą fantastyczny zestaw.
    Bardzo mi się podoba <3

    ReplyDelete
  19. Faktycznie dość nietypowy outfit jak na Ciebie ale w tym całym zestawie wciąż jest 100% Twojego stylu. Pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  20. Cudownie !!! Tobie Asiu wszystko pasuje, bo masz idealną figurę i urodę. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)
    http://krynka.pyn.com

    ReplyDelete
  21. Halo halo kochan,a co Ty w sen zimowy zapadlas ? :(

    ReplyDelete
  22. Super wyglądasz!! Uwielbiam takie zestawy :)

    ReplyDelete
  23. Bardzo udany wypadek przy pracy

    ReplyDelete
  24. Ale ślicznie:) Piękna fryzurka:)

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.