Spring is coming

Wednesday, 2 March 2016 21 comments

Po dłuuuugiej przerwie wracam do blogowania.
Wszystkie zawirowania ostatnich miesięcy odchodzą w przeszłość a wraz z nimi większa część stresu. 
Nie było mnie jakiś czas i mam wyrzuty sumienia, że opuściłam tyle Waszych wpisów ale mam nadzieję że uda mi się wszystko nadrobić. Ogromnie się cieszę, że część z Was odnalazła mnie na nowym blogu i że pojawiają się nowe osoby:)
Kiedyś moją blogową normą były trzy posty na tydzień...nie wiem czy się na tyle ogarnę, zwłaszcza że w nowym miejscu nie mam jeszcze dostępu do internetu...no ale mam nadzieję że jakoś to będzie;)

Co do zestawu, jakoś specjalnie nie poszalałam, raczej postawiłam na wygodę. Nie miałam przy sobie moich ukochanych sneakersów z frędzlami więc zastąpłam je wiązanymi butami na obcasie. Ostatnio stwierdziłam, że te wszystkie sznurowane buty działają na mnie jak magnes. To już chyba moja 5 para w tym klimacie, usprawiedliwia mnie jedynie fakt że 4 z nich kupiłam na niesamowitej wyprzedaży;))
Spódniczka z zeszłego roku, całkiem dobrze się jeszcze spisuje, choć chyba szał na tego typu fason już minął...ja w każdym razie nie mam zamiaru się tym przejmować!

Buziaki Misiaki i oby do szybkiego "zobaczenia" :****













Foto  MICHU

bluza/blouse H&M
spódniczka/skirt Primark
kapelusz/hat Stradivarius
torebka/bag Primark
sandały/gladiator heels Primark

21 comments:

  1. No, jesteś !!! Ale się ukryłaś, ale mam Cię ! Miło Cie widzieć kochana. Wiem co to problemy, ostatnio były mi bardzo bliskie. Mam nadzieje, że w tym roku czekaja nas tylko dobre chwile :)
    Buziaczki :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jestem jestem. trochę mi to zajęło;)) Dzięki za miłe słowa Soniu. Z problemami tak jest że lubią łazić stadami ale się nie damy!!! Uściski kochana:**

      Delete
  2. Un look genial!!! Me encanta tu blusa...
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Zawsze z przyjemnością do Ciebie wpadam bo tutaj sama radość i kreatywność :-)

    ReplyDelete
  4. wwwwoooowww ale masz genialne włosy <3 kolor marzenie :D

    outfit bardzo fajny nietypowy :) btw. kocham kapelusze

    www.milordka.pl wpadaj :*

    ReplyDelete
  5. Cieszy mnie to bardzo, że wkrótce wiosna :)

    Red is Bad

    ReplyDelete
  6. Ojj jak się cieszę, że Cię tutaj widzę :). Co prawa turbulencje nie minęły u mnie, ale można powiedzieć, że chwilowo lecę stabilnie. Doszło mi tez nowe obowiązki, i z tym czasem krucho, no ale chyba damy prawda :) ?

    Pięknie wyglądasz!!

    Buziaki Misiaki!

    ReplyDelete
  7. Najważniejsze, że wciąż krążysz po sieci i nie tylko;)))
    A jak już się odstawisz, to szczena opada! Całość wymiata!!! Te buty są czadowe! Kiecka też!
    Tego klimatu, to Ci zazdraszczam:)))

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się podoba Twój styl i pomysły, które przedstawiasz nam tu :)

    ReplyDelete
  9. Asiu, dobrze ze jestes, dobrze ze wracasz ze swoimi super fotami, bo uwielbiam Cie podgladac i od czasu do czasu przemycic cos z Twojego stylu do wlasnej szafy :)!!!
    Butki i torba - rewelacyjne!!! Skradlabym Ci, oj skradla ;)!!!

    ReplyDelete
  10. Wygoda to dla mnie podstawa w ubiorze.
    Ślicznie wyglądasz w tym zestawie a włosy masz obłędne.
    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  11. O kurde, tu cię znalazłam! I zdziwiona jestem, ciekawa też, dlaczego tamten blog porzuciłaś?

    ReplyDelete
  12. pamiętam jak ja wyjechałam i nie miałam dostępu do Internetu przez bardzo długi czas.... ahhh jak ja wtedy tęskniłam za blogowaniem i za Wami :) Cieszę się, że będziesz już częściej :* <3
    i jak zawsze zachwycasz <3

    ReplyDelete
  13. ej ty ślicznotko, co nie założysz wyglądasz świetnie! kapelusz bym porwała.

    ReplyDelete
  14. Šwietnie wyglàdasz, zaintrygował mnie Twój kapelusz a właściwie jego kolor, piękny i niespotykany.

    ReplyDelete
  15. :):) nie żałuj sobie :) skoro kochasz takie buty i tak ślicznie w nich wygldasz ! Lubie !

    ReplyDelete
  16. Ważne, że znów jesteś i pokazuj się choć raz w tygodniu, to już będę zadowolona. W życiu jest dużo ważniejszych spraw niż blogowanie, wszystko trzeba jakoś pogodzić i nam nadzieję, że Ci się to uda piękna Rusałko. Kapelusz świetny i niesamowicie ciekawy kolor. Serdecznie pozdrawiam...

    ReplyDelete
  17. Fajny zestaw :) Mam nadzieję, że ta wiosna w końcu przyjdzie!

    ReplyDelete
  18. Po raz kolejny cieszę się kochana, że do nas wróciłaś !
    brakowalo Twojej energii i bOomby kolorystycznej w tym naszym małym śiatku :)

    Eeee tam szał minął- trzeba nosić to, w czym czujemy się dobrze, a nie patrzeć co modne :)
    Swoją drogą, pełno ich teraz w sieciówkach- także chyba ten szał wciąż jednak trwa - więc moim zdaniem jesteś na czasie - albo sieciówki są opóźnione :P hehe

    takie bucisze sama dumnie bym nosiła - boskie są ! też baaardzo mi się podobają te wiązania <3
    super wyglądasz !

    buziaki :*
    Daria

    słońce doszlo- bo w koncu zima odeszla i zrobilo się ciepło juppi :) :* dzięki :*

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.