Black cat

Thursday, 28 April 2016 25 comments
 
 
Dziś stoczyłam z sobą minutową walkę o tytuł posta...
Właściwie to może powinno mieć to coś wspólnego z gwiazdami bo przyznaję że buty w stylu Stelli McCartney  robią tu ogromną robotę...Jednak zostały brutalnie wygryzione przez panoszące się na torebce tygrysy.
Wiem że połączenie jest "lekko" ryzykowne ale cóż, taki już mam gust i w tej kwestii chyba nie za wiele się zmieni;))
Dodatkowo tłumaczę się tym, że reszta zestawu  jest niesamowicie bezpieczna i stała się tłem dla całej zgrai...
I tak pogodzone ze sobą, otulone czernią rozgwieżdżonego nieba, drapieżne koty przeciągają się leniwie w leśnej gęstwinie...
;) 
 
 
 

 




 




Foto MICHU
 
ramoneska/biker jacket Zara
buty/platforms Kellys Cyprus
torebka/bag Parfois


25 comments:

  1. Uwielbiam ten zestaw ! Ty w czerni wyglądasz zabójczo pięknie i te moje ukochane buciki ... cud miód i malina

    Pozdrawiam
    KASIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Kasik!! :* A Tobie nie udalo sie ich dorwac?

      Delete
  2. Co tam koty i gwiazdy, bardzo spokojnie u Ciebie, bardzo mi się podoba taka pomysłowa torebka i nic nie jest za dużo /moim zdaniem/. Buty super, szkoda, że nie dla mnie bo widzę, że nie dość, że modne to jeszcze bardzo wygodne. Dlaczego nie dla mnie, proste, źle się w takich czuję, ostatnio kupiłam wygodne na grubej podeszwie i nawet do spodni ich nie lubię. A Twój warkocz - wow! Zachwyca ...
    Pozdrawiam serdecznie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buty faktycznie super:) Pasuja mi do wielu zestawow no i sa bardzo wygodne. Z niektorymi rzeczami tak jest, ja nie moge sie przekonac do szerokich spodni a tak bardzo mi sie podobaja! Dziekuje za mile slowa. Pozdrawiam:*

      Delete
  3. Prawdziwa uczta dla mych oczu to Twoje zabawy modą, każda kolejna nasycona magią i nietuzinkowym stylem !!! Tu się nie można nudzić moja droga :D cudownie, ze masz takie oko do różnych perełek i możemy i my przy okazji nacieszyć swe wyszukane smaki :) ślicznie wyglàdasz, a koty zdajà się być w raju ;)

    Pozdrawiam
    Asia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asiu jak Ty mi napiszesz komentarz to mi az glupio sie robi bo Ty tu w samych superlatywach a ja ...no po prostu bardzo bardzo Tobie dziekuje:*

      Delete
  4. Cudownie wyglądasz! Świetny klimat tej stylizacji, a w butach się po prostu zakochałam.

    Pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.pl

    ReplyDelete
  5. Ty to masz talent do wybierania dodatków :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu przygarniam same zwariowane rzeczy;);)

      Delete
  6. Cudnie :) Buty jak zwykle u Ciebie odjechane. Podobaja mi się, tylko ja bym w nich miała 180 cm wzrostu, a nie lubię aż tak górować :)))

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam twoje stylizacje i twoją odwagę w łączeniu różnych styli.
    Super, bardzo mi się podoba od a do z :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  8. Hehehe, ja bym powiedziała, że jak na Ciebie, to baaardzo spokojny zestaw:))
    A poważnie, to nie ma się do czego przyczepić! Torebka naprawdę rzuca się w oczy! I seksi tyły sukienki:)))
    Pięknie jest!!!
    Buziaki!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiecke w outlecie wygrzebalam. Mamy tu taki wyglada jak wielki lumpeks;) ale warto zanurkowac w te sterty ciuchowe;) Dzieki Tarus

      Delete
  9. Spokojnie kochana- moda jest po to, by się nią bawić i czerpać z niej na wlasne sposoby- jesteś doskonalym tego przykladem ! :)
    Bardzo dobrze, że nie ubierasz się w to, w czym chcieliby widzieć Cię ludzie, tylko po swojemu- bo widać, że sprawia Ci to radość i jesteś przy tym mega autentyczna- a to się ceni :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
  10. Super i buty i torebka cała jesteś śliczna :)

    ReplyDelete
  11. Jeju jaki ty masz śliczny styl i niesamowicie oryginalny. Bardzo mi się to podoba i trafia do mnie *.*
    Buty są mega, mają urocze gwiazdki ! Torebka śliczna, jeszcze te tygrysy jejku <3
    Spokojnie nic ze sobą się nie gryzie ani nie zamaskowało drugiego. Idealnie współgrają ze sobą ! To nie moda rządzi nami a to my nią rzadzimy więc do dzieła, rób wszystko to co w duszy ci gra ;)
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i mnie zatkalo!!! Dziekuje. Czasem mam watpliwosci bo sama sie dobrze czuje z tymi wariactwami ale do konca nie wiem jak to widza osoby z boku. Tym bardziej dzieki za tak mile slowa!!:)Usciski

      Delete
  12. Masz w sobie taką eteryczność i delikatność, a do tego niezwykłe wyczucie stylu. Uwielbiam!

    ReplyDelete
  13. Asiu, pieknie jest!!! Kociaki z gwiazdkami wcale sie tu nie gryza ;). Torebka i buciki robia wrazenie i... Twoja fryzurka. Ja to sobie taka bede mogla zrobic moze za 3 lata (jak wczesniej wlosow nie zetne).

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.