Printed dreams // @pozerki

Tuesday, 3 May 2016 34 comments

Wiosna i lato to dla mnie najlepszy czas...
Lubię ciepło, słońce i nie męczę się specjalnie nawet podczas upałów. Suche powietrze i wysoka temperatura sprawiają że mam więcej energii i chęci do życia:)
W ten najfajniejszy dla mnie czas lubię eksperymentować ciuchowo, zestawiać ze sobą zwariowane kolory i wzory.
Często wybieram styl boho, jednak zdarza mi się z niego zrezygnować na rzecz sportowych zestawów.
Dziś w roli głównej...WSZYSTKO!!!;))
Serio nie potrafię wyróżnić ulubionej rzeczy;)
Koszulka ujmuje spojrzeniem rzucanym spod rzęs, to samo czyni kolorowa jak tęcza spódniczka.
Buty, które wyglądają jakby były pochlapane farbą wydały mi się niesamowicie oryginalne no a torebkę kupiłam po równych trzech latach wzdychania do niej...
Trzy lata temu zachorowałam na Furlę, ceny jednak mnie zabiły. Jednak jako osoba dość uparta i cierpliwa tropiłam ją zapamiętale aż natrafiłam na to zielone maleńkie cudo w cenie, która była już do przyjęcia.
Szczęśliwa ja!!!:)

Ok...dosyć gadania o ciuchach...w Polsce trwa nadal długi weekend... zatem balujcie, wypoczywajcie i chillujcie!
Buziole wielgachne:***












Foto  MICHU

spódniczka / skirt @qdesignlab
buty / sneakers Mustang Espania
torebka/bag Furla Candy

34 comments:

  1. Jeju jaki styl i jaka stylizacja *.*
    Bomba to mało powiedziane ! Wyglądasz bosko <3 Chce wszystko nie wiem co lesze czy spódniczka czy bluzka *.*
    Jeju teraz patrze i buty też są odjazdowe ! Cudowne wyczucie stylu i gust <3
    *ByKocur~Klik*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aż mnie zawstydziłaś! Dzięki:)

      Delete
  2. Świetnie wyglądasz. Koszulka i okulary są cudowne :)

    ReplyDelete
  3. urocza, kolorowa , niepowtarzalna i piekna


    jak zawsze

    ReplyDelete
  4. Kłos bardzo fajnie wygląda na takich gęstych blond włosach. Spódnica ciekawa!

    ReplyDelete
  5. torebka jest na prawdę cudowna , wcale się nie dziwię że musiałaś ją kupić ;)

    ReplyDelete
  6. Nie dziwię się, że nie mogłaś się zdecydować na jedną rzecz, wszystkie piękne! DO tego świetnie się razem komponują:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Miałam nadzieję że się to wszystko jakoś zgra, choć w sumie wszystko trochę z innej parafii;))

      Delete
  7. Fajnie zgrany motyw oczu z kiecki i z bluzki ;) Ale Ci wakacyjnie! Zazdroszczę. Wiem, neładnie zazdrościć, ale już nie wyrabiam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O cholera aż tak źle? Wakacyjnie wakacyjnie. Rok temu miałam stale deszcz widocznie ktoś postanowił mi wynagrodzić:);) Trzymaj się!!!

      Delete
  8. OOO kurczę, życzeniem niektózych są "oczy wokół głowy", nie wiedzą o czym marzą :D. Z taką ilością oczu dokładnie bym sobie zaobserwowała otaczającą rzeczywistość :D.

    Jak zwylke niepowtarzalnie i z wyobrażnią !!!! :D :))))

    I niestety już po długim weekendzie... jutro witaj praco :(

    Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha!!! No ciekawe co by te umiejscowione na tyłku zaobserwowały. Hah może lepiej nawet nie wiedzieć;)))

      Delete
  9. Ale świetny styl! Bardzo ładnie wszystko dobrane
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam tak samo! Latem, wraz z ciepłem...odżywam!!! Zimno mnie wykańcza...Zamieram;)

    No dobra... A teraz niby jak ja mam coś wyróżnić, jak nawet Ty sama nie potrafiłaś?!:D
    No jak?!
    Wszystko jest fantastyczne! Od okularów po te torebusię!!!
    Bajeczna stylka!
    Aż się żyć chce, gdy się na Ciebie patrzy:))
    Buziaki Rusałko:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to ja lepsza od witamin???;))) Hah! Cieszę się że się podoba! Ty mnie zawsze motywujesz:) Buziaki:**

      Delete
  11. Qué look tan estiloso... Me encanta!!!!
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. Oczko do nas puszczasz...całkowicie po Twojemu i jest super, bardzo ciekawe okulary ale Ty takie lubisz.
    Czekam na ciepełko, bo mam dość płaszczy, płaszczyków i wszelkiego rodzaju kardiganów...wielkie buziole...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  13. Biorę wszystko- bo fajne:)
    Ale mi się marzą takie leżaczki i palemki..., ale to może za rok, może dwa...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo Ci tego życzę, żeby jak najszybciej!!!:*

      Delete
  14. Jako maniaczka okularów - jestem zachwycona tą stylizacją! Okulary są absolutnie obłędne, jaki to model?

    ReplyDelete
  15. Świetny look, kocham Twoją furlę i adidasy! <3

    MERI WILD BLOG

    ReplyDelete
  16. Jak zawsze genialny zestaw.
    W spódnicy się po prostu zakochałam.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  17. Super post :)
    Zapraszam do mnie :) http://madifashion98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetnie zestawiłaś bluzkę ze spódnicą, cała Ty, bardzzzzzo mi się podoba, pozdrawiam Babooshka Style

    ReplyDelete
  19. bardzo podoba mi się Twój styl , świetna stylizacja! przeczytałam Twój komentarz u Sivki i mam tak samo :)

    ReplyDelete
  20. o wow zakochałam się w tym looku ! :D

    Pozdrawiam,
    * Monique Blog *

    ReplyDelete
  21. Hej fajna klasyczna stylizacja, najbardziej podoba mi się spodnica. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. O tak!!! Wiosna i lato to najlepsze miesiace do eksperymentowania z ciuchami :)!!! Powoli sie rozkrecam :)!!!

    Asiu wygladasz bossssssko!!! I rzeczywiscie trudno by sie bylo zdecydowac, co w Twoim zestawie podoba mi sie najbardziej!!! Idealnie jest!!!

    ReplyDelete
  23. cudowna spódnica! <3 pozdrawiam:*

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.