back to 90's / ppz.com

Saturday, 1 October 2016 29 comments



Nie spodziewałyście się że wrócę co? Przyznajcie;)))
Ale wróciłam, być może za chwilkę znów zaginę w akcji ale pamiętajcie że to tylko i wyłącznie brak czasu powoduje zastój na blogu. Jeśli ktoś za mną tęskni (jest tu choć jedna taka osoba, łapka w górę;)) to zapraszam na instagram :)
Znajdziecie tam codzienną porcję fotek, ciuchowych szaleństw oraz kocich charakterów <3

Skoro już jestem to przyznam że bardzo mi Was brakuje. Gdy mam tylko chwilkę zaglądam na Wasze blogi i czasem udaje mi się zostawić komentarz...nie spisujcie mnie jeszcze na straty...;)
Pliiiissss!!!

Dzisiejszy look to jak zwykle mieszanka wybuchowa. Możecie wierzyć lub nie ale gdy kupuję daną część garderoby wiem dokładnie jak ją skomponuję w zestawie. Wizja jest zazwyczaj spokojna a nawet klasyczna, jednak gdy nowość ląduje na moim grzbiecie...Hm...
Pomysły na zestawy galopują mi przed oczami a ja nie mogąc się zdecydować chwytam ten, który znajduje się najbliżej.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę cudownego weekendu :****


W ramach współpracy ze sklepem ppz.com otrzymałam śliczny koronkowy bralet w bardzo jesiennym odcieniu wina.
Zastanawiałam się jak go ograć by nie musieć prezentować tzw. wdzięków w bieliźnie...postanowiłam wpleść go w całkiem romantyczny i lekko zadziorny look w stylu grunge.
Pomogły mi w tym bardzo modne w nadchodzącym sezonie dodatki.
Skórzany choker i wysokie sznurowane buty przypomniały mi moje szczenięce lata, gdy biegałam na koncerty ubrana od stóp do głów w jedyny słuszny kolor czyli czerń;)))















bralet PPZ.COM
spódniczka/ skirt TopShop
kimono Primark
buty/ boots Stradivarius
choker Zara

Foto  MICHU
models Łatek & Ruda;)

Kilka słów o samym bralecie.
Na stronie sklepu znajdziecie bieliznę sportową oraz nadającą się na większe okazje. Staniki, bralety, body, bieliznę modelującą sylwetkę a także cudowne koronkowe koszulki nocne oraz spodnie do ćwiczeń.
Bielizna jest śliczna. Stanik który otrzymałam jest świetnej jakości, pięknie wykonany.
Dobór rozmiaru ułatwia tabelka oraz przelicznik rozmiarówna stronie sklepu.
Na przesyłkę na Cypr czekałam 3 tygodnie:)



29 comments:

  1. Asia czy te wszystkie koty, które pokazujesz na blogu i insta są Twoje?
    Bo ich jest dużo i są różne!
    no i ja trochę zgłupiałam ;P

    No co Ty, syrenki ogólnie często pokazują ciało, także co w tym złego, że ten bralet trochę go odkrywa?
    Na smukłej istocie można odkrywać sporo ;)

    No i ten - podnoszę rękę do góry, jakby co ;P

    ReplyDelete
  2. No tylko ja taka nie za bardzo odkrywajaca jestem ;) Koty sa z ulicy i jest ich naprawde sporo. Niektore przychodza tylko sie najesc a niektore chca sie pobawic albo przytulic. Niestety nie moge ich przygarnac bo za chwile znow sie przeprowadzam i nawet nie wiem jeszcze dokad. Staram sie tych wszystkich lobuzow do siebie za bardzo nie przywiazywac bo pewnego dnia znikne a one musza dawac dalej rade i stolowac sie na innym podworku. Jednego z nich bedzie mi naprawde bardzo brakowac:( Dziekuje Mar za tak mile slowa. Sciskam Cie mocno!:*

    ReplyDelete
  3. Asiula, fajnie ze jesteś!!!! A wiesz ja na insta jestem rzadko, ale tak sie stęskniłam za Tobą, ze dzis przeglądnęłam sobie wszystkie fotki na Twoim profilu! Ale cieszę sie, ze i o blogu nie zapominasz - ja prawdę mówiąc wole te formę obecności.. Dziś zauroczyła mnie kolorystyka, No i ten gorset.....mistrzowski! Buziaki Syrenko...do wkrótce. A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Aniu!:) Ale sie ciesze ze jestes! Tez wole taka forme na blogu ale wiesz sama jak to czasem jest...Jesli mialas sile przebrnac przez te ponad 1000 zdjec to powiem Tobie ze podziwiam za wytrwalosc no i milo mi bardzo. Buziaki i do zobaczenia:***

      Delete
  4. Wyglądasz obłędnie, uwielbiam Twój styl, jest taki Twój osobisty. Kolorowy, zwariowany, pozytywny. Zazdroszczę Słoneczka i tego że mieszkasz w takim miejscu. Mi Słonka bardzo brakuje w UK. Piękny bralet. Pzdr i życzę udanego weekendu.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo wszystko mieszam hah!!:) Dziekuje Slonce bardzo bardzo!! Co do UK i Cypru chcesz to z checia sie zamienie! Uwierz mi ze to fajne miejsce ale tylko na wakacje. Gdy zyjesz tu to proza zycia Cie dobija. W UK chillujesz tu jest naprawde niezly bajzel. Ale fakt slonca pod dostatkiem:)

      Delete
  5. Ja pamiętam i cieszę się, że jesteś!!!:)
    Zachwycasz jak zawsze!!!
    Świetny zestaw skomponowałaś :) istne cudo <3

    Mnie też niestety z braku czasu mało na blogach :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak to jest niestety z tym blogowaniem, czasem doba jest za krotka... Buziaki i dziekuje za odwiedziny:***

      Delete
  6. Ten bralet jest cudny <3 A kolor wina to ostatnio mój ulubiony kolor :) Niebawem u mnie też na blogu :) A co do braku czasu, to ja akurat doskonale to znam, niestety.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja do tego koloru przekonalam sie dopiero w tym sezonie. Zawsze czulam sie w nim jakos blado. Moze to kwestia odcienia;) Dzieki Martus za mile slowa:**

      Delete
  7. Ja też z łapką w górze, ale na szczęście rekompensuję sobie insta ;)
    Świetnie zakomponowałaś bralet wśród tych szalonych wzorów i kolorów, i super skontrastowałaś tymi ciężkimi dodatkami, uwielbiam :)
    Pozdrawiam, Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziekuje bardzo!:) Na insta latwiej zamiescic zdjecie. Cykam fotke w biegu a pozniej jak zlapie wifi zamieszczam. Przy blogu jest znacznie wiecej "pracy".

      Delete
  8. Ten bralet jest rewelacyjny jak i cały zestaw! Piękna jesteś.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zupelnie zwyczajna!!:) Ale bardzo dziekuje za mile slowa! Sciskam:*

      Delete
  9. Piękny kolor biustonosza. U Ciebie jak zwykle bardzo ciekawie, Kimono super...serdecznie pozdrawiam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo!!! :) A kimono to mój łup z Primarka sprzed dwóch lat. Stale je uwielbiam:)

      Delete
  10. JJAAAAA zawsze tesknie
    nawet jak i ja mniej wpadam mniej komentuje to jak zajrze i widze cie rusalko to usmiech gosci na pyszczku
    bo jestes jak ozywcza jutrzenka
    piekna urocza przebojowa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej!!! No Aniu co Ty mówisz!!! Ja się bardzo cieszę że Cię wprawiam w dobry nastrój ale z tą ożywczą jutrzenką to już przesadziłaś:))) Kochana cieszę się że mnie odwiedzasz i że jesteś!!! Buziaki:***

      Delete
  11. Asia, ja na istagramy czasu nie mam, wiec pokazuj sie na blogu czesciej pliiiiiisssss. Piekna jestes, seksowna i... romantyczna :)!!! A kociaki rozbrajaja na Twoich sesyjkach. Hmmm... moze namowie Miska na wakacje na Cyprze :)?!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No postaram się,w sumie to od wczoraj się zawzięłam i nadrabiam zresztą z ogromną przyjemnością:) Kociaki faktycznie przekochane, nie ma szans żebym wyszła z domu przeznie niezauważona. Czasem czekają pod drzwiamii wpychają się żeby być na zdjęciach;))) Na Cyprprzyjedź koniecznie!!! Tylko pamiętaj że lipiec i sierpień to masakra. Upałypowyżej 40C w cieniu. Ale od września już przyjemnie tylko woda w morzu chłodna. Za to przyroda i zabytki suuuper!!! Jakby co to daj znać że się wybierasz:)

      Delete
  12. ślicznie wyglądasz :) a ten biustonosz rewelacja! :)

    ReplyDelete
  13. Wiem jak to jest, sama ostatnio mam coraz mniej czasu na bloga i czasem dodanie postu graniczy z cudem.
    W każdym bądź razie, ja tu zawsze chętnie zaglądam, gdy pojawi się coś nowego, bo jesteś niesamowicie inspirująca:) Bralet jest cudny, a Ty wyglądasz przepięknie! <3

    ReplyDelete
  14. Jestem na bieżąco jeśli chodzi o Instagram ale tutaj też miło Cię widzieć :-)

    ReplyDelete
  15. Cudnie to wszystko posplatałaś!!! Bardzo mi się całość podoba! A i oddzielnie ciuszki także:))
    Gdybym Cię na insta nie widziała, to tęskniłabym bardzo!!!
    Michu jak zwykle mistrz fotografii!!! Piękne zdjęcia!!!

    ReplyDelete
  16. piękna, kobieca, z cudownym stylem!

    ReplyDelete
  17. Ślicznie, po prostu bajka!!! <3

    ReplyDelete
  18. Great work! I’m really inspired by it :)
    cartincoupon.com

    ReplyDelete
  19. uwielbiam na Ciebie patrzeć <3 <3 <3

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.